vineri, 8 august 2008

Episodul 11

Cafeaua de dimineatza nu poate fi lipsita si de o tzigare... Este un lucru esential tzigarea. Moama ce buimac sunt, dar chiar nu am ce face. Ziua este scurta si am atat de multe lucruri de facut. Auzisem ca astazi, sambata in minunatul club "Million Dollars" va fi o petrecere Anti-Valentines Day. Trebuia deci sa fiu in trend si sa caut un costum Anti-Valentines Day. Dupa ce m-am plimbat o gramada prin Bucureshti, solutzia a venit de la un magazin de haine de pe Lipscani. Un costum de dracusor m-am gandit eu ca ar fi OK. Nishte aripi de cupidon si cornitze de dracushor. Nu tu arc, ci o bazuca de jucarie. Gata! Am costumul pregatit! Diseara voi petrece si voi incerca sa ma dau mai bine pe langa Smaranda.
Pe la orele pranzului ma duc sa ma tund pe Calea Victoriei. Este o frizerie foarte mishto acolo. Ma cunoashte 'nea Dorel. De 4 ani ma tunde dansul. Ii zic sa ma parfumeze si sa ma tunda scurt, dar nu prea scurt. Stie el cum.
Ajung acasa shi dorm cateva ore inainte de petrecere. Il sun pe Ervin si vine sa ma ia cu mashina. Abia ashtept sa-mi cumpar mashina aia... sa am o mashina personala sa nu mai depind de nimeni.
„Buna seara! Aveti asupra dvs arme sau bauturi alcoolice?“
„Nu! Nu detin arme si nici bauturi alcolice!“ le spun eu bodyguarzilor. Insa aveam pistolul la glezna. Aratam foarte trendy costumat asha. Intru!
Foarte mishto decorul. Inimi rupte pe sus... o gramada de lume costumata... Muzica mai mishto decat cu o seara inainte.
„O vodka energy te rog!“ si caut un locshor unde sa ma ashez. Am ajuns mai devreme de ora la care subiectul avea sa intre la munca. Gasesc o masa libera si ma asez confortabil.
„Este liber aici?“ intra in vorba cu mine un tip cred... dupa timbru vocii.
„Nu, momentan nu... dar ashtept niste prieteni!“ raspund eu.
„Te superi daca stau si eu putin aici? Plec cand vin prietenii tai!“ continua tipul...
Ce puteam sa mai zic?
Observasem ca tipul se purta cam ciudat, dar era mascat. Apoi vine o chelneritza spre mine si-mi ia paharul gol din fatza. Ma intreaba daca sa-mi mai aduca ceva.
„Nu e bine sa le amesteci, deci inca un pahar de vodka energy te rog frumos.“ apoi brusc ma ridic si ma duc dupa ea. Palmez frumos o bancnota de 50 ron si i-o pasez in timp ce o iau de mana.
„Spune-mi te rog daca esti amabila... pt k dragutza vad ca eshti... Cine este tipul de langa mine? Hai, te rog eu frumos. Sunt sigur ca l-ai mai vazut pe aici!“
„Cu replica asta vrajesti tu toate fetele?“
„Cine a spus ceva de vrajit? Am nevoie doar de niste informatii de la tine!“
„Dar ce esti tu, politist?“ ma intreaba ea suspicioasa.
„Daca-mi promiti ca pot avea incredere-n tine... vei afla.“
„De ce as avea incredere intr-un necunoscut?“
„Pentru ca acest necunoscut te poate ajuta...“ si abia apoi intelege si ea sau incearca sa inteleaga.
„Pai e posibil sa fie Renny, celalalt fiu al patronului. Din cate stiu eu, nu prea-i plac fetele. Mai multe nu stiu!“ imi spune ea.
„Imi place am am grija de prietenii mey, daca ma intzelegi...“ si-i mai pasez subtil o bancnota de 50 ron in palma „... daca si ei au grija de mine. Nu ma intelege gresit!“
Apoi ea continua: „Daca vrei sa afli mai multe, maine ies la ora 5:30 de aici. Poate putem vorbi la o cafea!“
Imi aduce bautura si eu ma scuz tipului. Ma pierd prin multzime sa nu mai fiu de gasit. Intre timp si subiectul isi face aparitia pe una din mesele special amenajate pentru dans. Niciodata n-am stat atat de aproape de ea. Cred ca ochi-mi jucau feste, dar tipa-mi parea destul de cunoscut. Bruneta cu parul lung... si cam atat am apucat sa vad inainte sa ma trezesc cu capul intre sanii ei. Scot repede o bancnota. Nu am vazut de care pt k incercam sa evadez din stransoare... si-i bag repede la chilotzei. Era posibil ca acoperirea mea sa fie data in vileag asha ca plec din club.

Niciun comentariu: