vineri, 8 august 2008

Episodul 14 - Tatuajul

Seara iar! Ma indrept catre sediul de foto-copiere.
„Dupa cateva ore bune si aparatura de zeci de mii de euro, iata ce am descoperit! Sper sa va fie de ajutor!“ imi spune tipa de acolo.
Desfac plicul nerabdator si ma uit la poza. Era mana celui/celei care facuse poza, iar pe mana se vedea un tatuaj, exact sub degetul opozabil. Curios! Tatuajul reprezenta un cap de pitbul, cu o singura ureche.
Ajung inapoi la firma si gugaluiesc [reclama gratuita ] poze, samd despre pitbuli. In afara de un clan al jocului CounterStrike nu gasesc nimic dubios. Poze q cainii si stapanii lor. Oare infractorul/infractoarea avea legatura cu acest clan? Sau o fi fost un simplu martor?
Atatea intrebari... Si ma simt de parca nu ash avea iarashi nimic!
Adorm iarashi pe scaunul de la birou si am cel mai ciudat vis! Se facea ca eram la ziua cuiva. O fata.Vad o cifra pe tort... 5 cred! Mda... cifra 5, deci fata implinise 5 ani. Pup fata pe obraz dupa care fug rushinos spre mama... si ma trezesc ca lovit de cutremur.
„NORMAL! Cum de nu mi-am dat seama de asta pana acum?“

Niciun comentariu: