vineri, 8 august 2008

Episodul 7 - O noua pista

Chiar si un detectiv particular are nevoie de un sfarsit de saptamana liber. Macar asta, pentru ca de saptamana viitoare voi fi iarasi ocupat. N-am facut nimic deosebit ci doar mi-am baut mintile din banii d-lui MSC. Mai am cam 4200 lei si ceva maruntish, dar nu asta e important.
Vineri seara am petrecut in Studio Martin. Sambata in Gossip, iar aseara mi-am pierdut mintzile intr-un club de noapte din Bucuresti. De cand cu munca cred ca am si uitat cum arata o femeie... una adevarata adica. NU mi-am refuzat niciun moft si m-am rasfatat pana la ultimul ban [din buzunar]. Dar bine ca nu am luat mai multi bani la mine.
Am meditat destul de mult deci in ultimele 3 seri. Chiar daca voi credeti ca bautura afecteaza neuronu'... eu-s de parere ca-l stimuleaza. Asa-mi veni ideea de a afla de unde provine parfumul de pe shal. Ce firma il produce? Poate fi si asta o noua pista.
„Unde naiba eshti mai baiatule?“ ma intreb retoric sperand ca Gabi sa ma bata pe umar si sa-mi spuna ca era aici, chiar in spatele meu. Telefonul lui este inchis. Prietena lui nu stie nimic de el de cateva zile. Ce naiba o fi patit? NU apuc bine sa rumeg ideea ca-mi suna telefonul.
„Daca vrei sa-l mai vezi pe prietenul tau intreg, vino cu 1000 de euro in fata pavilionului H astazi la ora 17. Daca nu vi, prietenul tau va muri innecat!“
Nu apuc sa zic nimic pt k imi inchide telefonul. Calculez si 1000 de euro ar veni cam 3800 lei. Bine ca am atatia bani. Am scapat ieftin totushi, dar cine erau persoanele de la celalalt capat al telefonului?
Nu-i timp de pierdut! Este aproape ora 13 si nu am plecat! Trebuie sa ajung acolo mai devreme, poate-i prind pe acesti santajisti!

Niciun comentariu: