vineri, 8 august 2008

Episodul 8

Cred ca am ajuns la ora 14:30 - 15 prin zona. Nimic dubios prin zona. Stateam insa ascuns asteptand orice miscare dubioasa. Pe la ora 16:40 apar doi tipi carand ceva intr-un sac de rafie. Astia erau. Ies cu diplomatul in mana si pregatit sa trag cu cealalta mana.
„Lasa-l jos cu grija!“ le-am zis. „Gabi, esti bine?“
Gabi nu spunea nimic, dar se misca.
„Desfaceti sacul!“ le spun eu amenintandu-i cu pistolul.
Intr-un moment de neatentie, cei doi apuca sacul si-l arunca in apa. Aveam de ales intre sa-i prind pe nenorociti si a-mi salva prietenul. Apuc insa sa trag un foc in piciorul unuia si apoi las geanta cu bani si sar dupa Gabi. Probabil ca s-a auzit focul de arma, deoarece cand am ieshit cu Gabi, pe mal ma asteptau 2 gardieni publici avand armele indreptate spre mine.
„Mainile sus!“
„Ti se pare tie ca pot ridica mainile?“ ii raspund eu ironic si-l desfasor pe Gabi din sacul de rafie si incerc sa-l trezesc. Cred k am sarit cam tarziu in apa, deoarece nu misca. Ii dezleg mainile si cand sa imi fac cruce, ma apuca de mana. Imi face semn sa ma apropii de urechea lui.
„Mi... Mil... Milion Dollars!“ apuca el sa-mi spuna dupa care nu mai rasufla. Incep sa plang si ma consider unicul vinovat pentru moartea lui Gabi. In acest timp gardienii au mai chemat intariri si o ambulanta.
„Mainile sus! In genunchi!“ ma someaza unul dintre ei, in timp ce celalalt gardian imi pune catusele. Ma suie intr-o masina a politiei si ma duc la sectie pentru declaratii.
„D-le Light, ati fost prins asupra dvs cu 3800 lei si-n plus ati scos un cadavru din apa. Va asteapta pe putin 30 de ani, asa ca ar fi mai bine sa ciripiti... poate va fac sa scapati cu 10 ani cu suspendare in cel mai bun caz!“ incercau cei d la interogatoriu sa stoarca informatzii d la mine.
„Dupa cum v-am mai spus: am primit un telefon sa-mi rascumpar prietenul pentru suma de 1000 de euro. Amandoi eram detectivi particulari... eu inca mai sunt. Imi pare rau ca nu spun acelasi lucru si despre el. Anchetam un caz acum cateva zile, dupa care el a disparut. Nu am stiut nimic despre el in tot acest timp, dar speram sa aflu vesti de la el. Asta s-a intamplat pana azi dimineata. Am primit telefonu, m-am dus acolo cu banii, iar restul il stiti!“
„Nu ne-ai dat nimi cconcret. Vei ramane in arest cel putin 30 de zile!“ imi spune unul dintre politisti, apoi sunt condus catre o celula...

Niciun comentariu: