vineri, 8 august 2008

Episodul 6

Ma trezesc chiaun si ma ridic de pe jos. Numai Dumnezeu stie cat timp am zacut acolo. Ma uit la ceas si este ora 10:23 minute. Sa fie oare aceeashi zi in care subiectul venise si placase cu aceeashi graba cu care venise? Sau sa mai fi trecut inca una, doua sau mai multe zile de cand ma lovise ceva prin surprindere. Pun mana la ceafa si apoi ma uit la mana mea. Sangeram. Presupun totushi ca nu sangeram de mult timp deoarece daca zaceam acolo mai mult de 5-6 ore, sangele se intarea.
Incerc sa mai caut indicii prin casa subiectului si descopar ceea ce ma lovise de fapt. Cand sa intru in baie sa caut indicii, pe mashina de spalat statea o pisica neagra si ishi arata coltzii la mine.
Pisicile nu m-au placut niciodata, si nici eu pe ele! Urmeaza o mica bataie cu pisica respectiva, pana am infofolit-o intr-un prosop din baie.
Nu gasesc nimic dubios in toata casa, asha ca plec...
Aqm am o poza, un shal, un nume si 5000 lei de cheltuit pentru a afla cine sau pe unde-si duce veacul subiectul. Sper numai ca Gabi sa fi aflat mai multe decat am aflat eu.
Mirosul parfumului care vine dinspre shal ma cam intriga. Ce voi face oare-n continuare? De unde sa incep?

Niciun comentariu: