vineri, 8 august 2008

Episodul 4 - Prima zi de filaj

In incercarea de a afla daca aceasta Smaranda mai sta la numarul 12B de pe Aleea Plopului, ma tot gandeam de ce ar schimba cineva numarul a 3 case? Ce motiv ar avea cineva sa faca asta? Si mai ales, ma gandesc ca ar fi putut sa fie mult mai inteligent[a] decat atat. In fine. Astazi imi iau unul dintre angajati cu mine. Probabil nu-l stiti pe Gabi. El a fost cel care m-a convins sa nu ma las de meseria asta. El are masina, asa ca fac eu cinste cu cafelele si gogosile si stam in masina la caldurica la cativa metri de casa cu numarul 12B.
Este prea dimineatza si probabil d-aia e atat de liniste pe strada. Din cand in cand mai trece cate un caine si-si marcheaza teritoriul pe roata masinii lui Gabi. Urat obicei!
Aveam de asteptat ceva timp. Era posibil ca cineva sa vina la casa cu numarul 12B in cateva ore, intr-o zi, in cateva zile sau chiar deloc si astfel nu am fi ajuns nicaieri. Va pot spune ca niciodata n-am dormit atat de nasol. Noaptea faceam ture de cate 6 ore fiecare. Prima zi nimic, a doua zi nimic, a treia zi nimic.
Insa in cea de-a patra noapte nici cafeaua nu ne-a putut tine trezi. Si eu si Gabi adormim la un moment dat. Cred ca era cam in jurul orei 3 jumatate, sau 4 cand auzim un scrashnit de rotzi. Gabi-mi plesneshte o palma peste ceafa!
„Scoala bah! Asta e?“ imi spune mie, care incercam sa deschid ochii, buimacit si cheaunit de somn.
„Nu shtiu! Stai sa ma uit!“ si-mi pun binoclul la ochi.
„Da, ea este! Asteapta sa vedem intai ce face, iar daca e nevoie s-o urmarim...“
„Bine Sherlok! De parca eu nu shtiam ce e de facut“ ma ia Gabi peste picior!
De acum inainte vom folosi termenul "subiect" atunci cand vom vorbi despre Smaranda.
Subiectul intra in casa in mare graba! Iese de acolo cu 2 genti. Am presupus ca a luat cateva lucruri si a plecat in graba. Subiectul se suie la volanul masinii personale, un BMW X5 negru si pleaca in graba. In graba asta, ii scapa un shal. Cobor din masina si-i spun lui Gabi sa urmareasca subiectul.
Stateam la ora 4:15 minute in frig iar shalul purtat de vant se opreshte la picioarele mele. Il iau si-l ridic. Dinspre el vine un miros puternic de parfum ce-mi incanta caile nazale. Ma gandesc sa intru in casa numarul 12B pana vine Gabi... dar asta-n episodul viitor!

Niciun comentariu: