vineri, 8 august 2008

Episodul 3 - Surpriza

Iarasi dimineatza! Iarasi suna alarma ceasului ala nenorocit, dar parca nu-ti mai pasa cand stii ca ai 5 000 de lei de cheltuit pe aparatura high-tech. Astazi sunt hotarat sa ma duc la adresa pe care am aflat-o ieri prin telefon. Vreau sa-i dau de cap acestui caz.
Sincer sa fiu, aceasta Smaranda n-arata rau acum 14 ani, dar oare ce surpriza ma ashtepta acum nici eu nu shtiu. Daca s-a mai ingrashat? Sau din contra! Daca arata ca virgula Calista Flockhart? Eh, ramane de vazut!
Ma sui in mashina [nu-n mashina mea proprie si personala, ci-n 178]. Mirosul dushului de dimineatza care lipseshte cu desavarshire este mereu prezent. Ca mi-am adus aminte, azi am uitat sa ma barbieresc, deci sunt un detectiv plin de par pe fatza. Aduc asha a Nendertalian.
Ajung in asha numitul cartier rau-famat Ferenta[u]ri zis si Texas-ul din Bucureshti. Atata timp cat am pistolul la mine, nu mi-e frica imi spun in gandul meu, dar niciodata nu se shtie...
Ah, cat urasc aceasta natiune care-si spune rroma. Acum cativa ani am avut un caz mai ciudat si era cat pe ce sa fiu taiat in bucatzi de un rrom mai shukrit. Am scapat cu viatza si doar cu 2 taieturi pe umarul stang, care mi-au lasat cicatrici.
Care mai de care mai colorat cu un limbaj vulgar de genu': "Fah, treci fah in casa ca-ti rup mecla-n doua, sa moara ma'ta de zdreantza ordinara!"... Si bine-nteles baietzii de cartier fumand una mica la colt de strada. Hai ca am gasit strada. Desi e ziua, nu-mi prea place sa ma aventurez in neant, dar sunt platit pentru asta... deci merg mai departe increzator. Nu trebuie sa arat ca mi-e frica.
Numarul 10... Numarul 12... Numarul 12A... Numarul 12B... deci urmatorul ar trebui sa fie numarul 14 imi zic. Dar strada se opreste aici! Nu exista niciun numar 14. Hmm... E momentul sa pun niste intrebari. E ora 10 dimineatza si ma gandesc ca la numarul 12 este cineva acasa, asa ca sun la sunerie. Imi raspunde un barbat: "Care esti mah?".
„Buna dimineata! Puteti veni pana la poarta?“
„N-avem dom'le bani! Lasati-ne-n pace!“
„Dar vreu doar sa va adresez o intrebare!“
„N-auzi dom'le sa pleci! Pleaca pana nu ma fac la tine sa-ti rup fundu-n bataie!“
Plec! Foarte "politicos" tipul. Incerc si la 12A, dar nu raspunde nimeni. La 12B niciun raspuns. Incerc deci prin vecini pana cand dau de o batranica la numarul 7. Norocosul numar 7. Imi spune ca numarul 14 este acum numarul 12B.
De maine incep sa filez casa cu numarul 12B de pe Aleea Plopului.

Niciun comentariu: