vineri, 8 august 2008

Episodul 5 - Intrarea prin efractie

Iata-ma deci in fatza ushei de lemn a casei cu numarul 12B de pe Aleea Plopului, la ora 4:15 a.m. . Scot o sarma lunga si-o bag in butuc. E un proces mult prea complicat sa va explic cum se desfac ialele vechi, dar daca incercati, si voi puteti reusi. Misc sarma aia in stanga si-n dreapta pana cand aud ca toti coltishorii ialei au fost dati la o parte. Rasucesc sarma instanga o singura data. A doua oara n-am putut, deci usha a fost inchisa o singura data. „Acum e acum!“ imi zic eu oftand si incerc sa ma incurajez singur. Ce naiba puteam sa gasesc la subiect in casa? Am facut asta de multe ori, dar aqm ceva era ciudat.
Se apropia de ora 5 dimineata si aproape ca se crapa de ziua. Vedea foarte vag haine aruncate peste tot prin casa, multe icoane, cruciulitze.
„Doamne! Fata asta e mai credincioasa decat mama!“ ma sperii eu. Insa n-apuc sa cercetez prea mult casa deoarece dintr-o data aud ceva in spatele meu. Cand ma intorc...

Niciun comentariu: