vineri, 8 august 2008

Episodul 16 - Ultimul episod

Nu degeaba se spune ca toate drumurile duc la Roma. Cazul asta se invartea in jurul unei singure persoane, iar cercul vicios din care facea parte avea sa ma acapareze si pe mine si sa ma momeasca, atragandu-ma intr-o lume cam greu de refuzat!
Ajung la d-l MSC si ma primeshte Andrei.
„D-l MSC nu te poate primi acum! Este intr-o sedintza! Imi poti spune mie ceea ce vroiai sa-i spui lui!“
Ma uit cam urat la Andrei si-mi dau seama ca ceva este dubios!
„Prefer sa astept si sa vorbesc cu d-l MSC!“ insist eu.
„Dar e posibil sa termine cam tarziu... si poate ca mai aveti si alta treaba!“ continua Andrei.
Clar ceva era dubios! Nu ma gandesc prea mult la ideea asta ca-l vad pe tipul din club... fratele patronului ca iese din living-ul d-lui MSC. Atunci scot pistolul de la spate si-l indrept cand catre Andrei, cand catre Renny.
„NU miscatzi sau va impushc! Cineva trebuie sa-mi explice ce se intampla aici!“
„D-le detectiv Light. Hai sa nu ne pripim cu concluziile. Lasati pistolul jos sa discutam ca niste persoane mature si rationale!“ incearca Andrei sa ma linisteasca.
Intre timp observ ca Renny scoate un cutzit si atunci trag. Apuca sa arunce cu micul cutitash inspre mine si ma loveshte exact in picior. Renny cade la pamant. L-am impushcat putin mai jos de umar, aproape de inima.
Primul lucru care-l face Andrei este sa-mi ia arma, apoi il verifica pe Renny!
„Renny, o sa fii OK! Rezista!“
Atunci observ pe mana dreapta a lui Renny acel tatuaj cu un cap de pitbul, fara o ureche.
„Ochi pentru ochi si dinte pentru dinte, Andrei!“ continui eu incercand sa ma tarasc spre ieshire. Sunt oprit insa de doua namile care s-au pus in usha.
„Dupa cum vad eu situatzia, d-le Light... N-ai decat o singura varianta! Bine, de fapt ai doua variante, dar doar una mai buna pentru tine!
Prima: ori te dai de partea noastra... ori ieshi de aici intr-un sac de plastic! Ce alegi?“
Andrei deschide usha livingului si-l vad pe d-l MSC cu capul pe birou.
„Putem sa spunem ca s-a sinucis, sau putem da vina pe tine! Inca-ti este greu sa alegi, d-le detectiv?“
Tocmai cand vroiam sa-i spun d-lui MSC ca Smaranda este de fapt sora lui Andrei, iar Andrei s-a folosit de el ca sa-si gaseasca sora... Totul incepuse sa se lege, dar ce legatura avea asta cu moartead-lui MSC? De parca ar fi shtiut ca asta ma intreb, tot Andrei-mi raspunde:
„Stia prea multe!“
Deci d-l MSC stia ca Andrei il sapa. Smaranda este o dansatoare exotica intr-un club de noapte. Renny e fratele patronului clubului "Million Dollars", un tip caruia-i placeau barbatzii... Andrei este fratele Smarandei. Eu nu aveam niciun rol in toata povestea asta si ma gandisem sa ies de acolo intr-un sac de plastic si sa mor ca un erou.
Insa analizand situatzia mi-am dat seama ca este mai avantajos pentru mine sa intru-n randul baietzilor rai.
Cand au venit politishtii, eu eram bandajat la picior. Le-am spus ca m-am accidentat la fotbal. Oricum nu aveau ei de unde sa shtie ce s-a intamplat. Andrei, eu si slujitorii din casa le-am spus ca d-l MSC s-a sinucis. Ba chiar a lasat si o scrisoare. In acea scrisoare explica faptul ca s-a sinucis deoarece datora o suma mare de bani unor camatari.
Eu am ajuns actionar al clubului de noapte. Nu exista seara de sambata sa nu beau shi sa nu trag din prafurile fermecate. Nu-mi refuz nicio placere. Am la femei, cate n-am visat niciodata. Nu mi-am cumparat Dacia aia din '80 la care tot visam, ci mi-am luat un Ford Escalade ESV gri metalizat! Este fenomenal...

Baietzii rai traiesc mai mult decat cei buni... care-s luatzi de fraieri.

Niciun comentariu: